گروه خودروسازی آلمانی VW (فولکس واگن) که خودروهای تحت برند آئودی، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، پورشه، SEAT، Skoda و فولکس واگن را به فروش میرساند، قصد دارد 17 میلیارد دلار بر روی برند آئودی هزینه کند تا در یک برنامه 3 ساله BMW را پشت سر بگذارد. به گزارش برنا آی تی ، گروه خودروسازی مادر VW قصد دارد تا مبلغ بسیار سنگین 17 میلیارد دلاری را برای سبقت گرفتن از BMW هزینه کند. این مبلغ در بخش توسعه و طراحی خودرو و ارائه امکانات و تسهیلات در کشورهای چین، مکزیک و غیره هزینه خواهد شد.هدف اصلی VW این است تا خودرو لوکس خود را در کشورهای مختلف تولید و عرضه کند.
آئودی پیش از این توانست عنوان پرفروشترین خودرو لوکس اروپا را از آن خود کند و BMW را پس از یک دهه سلطنت پشت سر بگذارد. آئودی نزدیک به 2 میلیون خودرو را در سال جاری و در اروپا به فروش رساند و این در حالی است که فروش BMW در اروپا نزدیک به 1.54 میلیون دستگاه بوده است.