loading...
مــجله اینــترنــتـی بــرنــا آیــ تــیــ
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سوال های صندلی 0 264 admin
اطلاعیه جدید 2 1059 admin
شما یادتون نمیاد ! اون قدیما ... 0 1037 admin
☆☆تایپیک جامع لوگو برای طراحی بنر ☆☆ 1 982 admin
پیامک تسلیت محرم 91جدید 1 958 manal
๑۩۞۩๑ چت روم برنا آی تی ๑۩۞۩๑ 25 2538 aloneboy
مهمان صندلی داغ این هفته ( AloneBoy ) 16 1792 manal
پیشنهادات خود را اینجا مطرح کنید ! 2 1012 aloneboy
جملات کوتاه و طنز ! 0 852 admin
اطلاعیه جدید انجمن ! 0 890 admin
انتقادات خود را مطرح کنید ! 0 473 admin
نصب چت روم گرافیکی برای ( برای کاربران VIP ) 9 980 admin
■ پرسش و پاسخ پیرامون اسکریپت ها در این تاپیک ■ 0 423 tntcode
چند بار در روز کلیدهای صفحه کلید را میفشارید ؟ 0 405 aloneboy
دانستنی هایی در مورد باتری لپ تاپ 0 453 aloneboy
قابلیت های جالب وسیله ای به نام فلش USB!!! 0 446 aloneboy
نام نویسی در مسابقات سایت/وبلاگ برتر ! 1 503 amirreza
طراحی لوگوی رایگان فقط در این تایپیک 3 618 aloneboy
این زن قدرتمند و ثروتمند مدیرکل کارخانه پپسی است 0 346 aloneboy
معنی بسیار جالب نام کشورهای مختلف جهان! 0 428 aloneboy
Admin بازدید : 239 سه شنبه 1391/12/08 نظرات (0)

امروزه با توسعه فناوری و اطلاعات در زمینه های مختلف و همچنین استفاده از ابزار و لوازم فوق مدرن، تقریباً هیچ کاری غیر ممکن نیست. پیشرفت تکنولوژی یکی از بحث برانگیزترین مواردی است که این روزها در بازی های مختلف به آن پرداخته می شود. می توان گفت که حتی تکنولوژی های متفاوت هم در خدمت صنعت بازیسازی درآمده اند، زیرا تا به حال عناوین زیادی با محوریت آن ساخته شده اند. بزرگترین رویداد E3 سال ۲۰۱۲ معرفی یک IP جدید از طرف Ubisoft بود که با توجه به نزدیک شدن به اواخر نسل حاضر، این حرکت از سوی آن ها بسیار تحسین برانگیز قلمداد شده و عنوان جدید آن ها با نام Watch Dogs فوق العاده مورد توجه قرار گرفت و تا مدت ها به سوژه اصلی بسیاری از سایت ها و مجلات معروف تبدیل شد.

watch dogs wallpaper by neosayayin d563o6l 1 Copy بررسی بازی Watch Dogs، قدرت یعنی ارتباطات

پس از نمایش خیره کننده E3 تقریباً هیچگونه موردی از بازی بروز پیدا نکرد و این نام در سکوت کامل خبری به سر می برد تا اینکه بالاخره چند روز پیش در نشست خبری ای که Sony‌  برای معرفی کنسول نسل بعد خود برگزار کرده بود، تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی به نمایش درآمد و همچنین برای کنسول PS4 تأیید شد. این ویدیوی چند دقیقه ای که روی PS4‌ اجرا می شد، حرف های فراوانی برای گفتن دارد. بازی همانند E3 با قدم زدن شخصیت اصلی آیدن پیرس (Aiden Pearce) در خیابان آغاز شد. او که هکری قدرتمند است، خود را به بانکی رسانده و با استفاده از تلفن همراهش که در واقع اصلی ترین سلاح او به حساب می آید، اطلاعات حساب یکی از مشتریان بانک را هک کرده و از خودپرداز مقداری پول برداشت می کند.

188252 428116217270577 63324971 n بررسی بازی Watch Dogs، قدرت یعنی ارتباطات

این تلفن همراه در طول بازی ارتقاء پیدا کرده و قابلیت های جدیدی به آن افزوده می شود. در همین ابتدای نمایش، شاهد یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردی هستیم که در Watch Dogs با آن مواجه خواهیم شد. هرگاه نیاز به پول بود، کافیست با هک کردن اطلاعات شخصی افراد به حساب های بانکی آن ها دسترسی پیدا کرده و مبالغ مورد نظر خود را برداشت کنید. این مکانیزم مخرب، ایده ای جدید محسوب می شود. در ادامه، آیدن یک زن که هنوز مشخص نیست چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد کرد را تعقیب کرده به شخصیتی که دنبالش بوده، دسترسی پیدا می کند. ابتدا او را با اسلحه تهدید می کند، اما آن فرد می گریزد.

در یک تعقیب و گریز فوق العاده جذاب که قبلاً در عناوینی همچون Sleeping Dogs نظیرش مشاهده شده بود، به تعقیب آن شخص پرداخته و در نهایت با منفجر کردن فیوز برق توسط گوشی، او را متوقف کرده و حسابی از خجالتش درمی آید. در همین بخش، یکی دیگر از مکانیزم های بازی که تعقیب و گریزهای هیجان انگیز است را شاهد هستیم که ظاهراً تأثیر به سزایی در گیم پلی خواهد داشت و البته این مکانیزم بسیار هم جالب طراحی شده است. برای جلوگیری از پیشروی فرد مورد نظر، راه های فراوانی وجود دارد و می توان با استفاده از هک کردن، موانع بسیاری را بر سر راه فرد مورد تعقیب قرار داد. بعد از انجام این کار، اکنون زمان فرار از دست پلیس فرا رسیده است.

267837 428116167270582 974642616 n بررسی بازی Watch Dogs، قدرت یعنی ارتباطات

یک ماشین پلیس از خیابان کناری به آیدن نزدیک می شود و او در کمال خونسردی، گاردیه هایی که مخصوص مسدود کردن راه هستند را به وسیله هک فعال کرده و در نتیجه ماشین با سرعت بالایی به آن ها برخورد می کند. در نهایت، آیدن خود را به خط مترو رسانده و با هک کردن، آن را از حرکت بازمی دارد. سپس بر سقف آن سوار شده و دوباره ترن را به حرکت درمی آورد. آخرین سکانس این تریلر از دید دوربین مدار بسته ای نمایش داده می شود که در حال شناسایی هویت آیدن است، اما توسط او هک و نابود می شود. در اینجا نمایش Watch Dogs به پایان می رسد و منتظران را بیش از پیش مشتاق انتشار خود می کند.

قسمت انتهایی این دمو یک نکته مهم، اما تکراری را به همراه داشت که آن هم مکانیزم کلیدی و مهم این روزها یعنی سیستم کاورگیری و شلیک و از آن مهم تر قابلیت های این روزهای قهرمانان Ubisoft است. همانند اتزیو (Ezio) می توانید از سکوها بالا رفته یا همانند سم فیشر (Sam Fisher) از در و دیوار بالا بکشید یا آویزان شوید. آیا بهره گیری از این قابلیت ها که به یکی از مهارت های کلیدی شخصیت ها و قهرمانان این کمپانی تبدیل شده، آن هم برای یک هکر که هیچگونه سابقه آموزشی در فراگیری این مهارت ها نداشته و بیشتر از نیروی عقل خود بهره می برد، کمی غیر واقعی به نظر نمی آید؟ آیا قرار است از این پس تمامی بازی هایی که توسط این شرکت منتشر می شوند، قهرمانانی با قابلیت های یکسان و نامبرده شده داشته باشند؟

امیداوریم اینگونه نباشد. البته ویژگی ها و ایده هایی که در این بازی پیاده سازی شده، نه تنها پیش از این در هیچ یک از عناوین Ubisoft بلکه در هیچ اثر دیگری دیده نشده است. Watch Dogs با شعار “همه چیز ارتباط است و قدرت اطلاعات است” قصد دارد تا با بهره گیری از تکنولوژی، فصل جدیدی از بازی های Open-World را به نمایش درآورد. نمایش Watch Dogs روی PS4 جنس اصلی گرافیک این بازی را به تصویر کشید. مطمئنا اولین مسئله ای که در تریلر بازی خودنمایی می کند، گرافیک آن است که در تمامی زمینه ها به راستی متعلق به نسل بعد است. به جرأت می توان گفت که برترین نمایش E3 در زمینه گرافیکی متعلق به Watch Dogs بود که توانست با جلوه های گرافیکی فوق العاده خود همگان را متحیر کند.

طراحی مدل ها و شخصیت های اصلی و حتی فرعی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. نورپردازی و سایه زنی از جنس نسل بعد است و وجود جزئیات در صحنه ها بیداد می کند. اما ضعف بزرگی که در این زمینه وجود داشت، برش صفحه (Screen Tearing) در بسیاری از صحنه ها بود که اصلاً از چنین عنوانی انتظار نمی رود. امیدواریم مشکلاتی از این قبیل در نسخه نهایی بازی وجود نداشته باشد، به خصوص وقتی که قرار است ابتدا این عنوان را روی کنسول های ضعیف تر نسل حاضر تجربه کنیم. شاید نشست خبری Sony با عدم رونمایی PS4 نتوانست انتظارات را آن طور که باید و شاید برآورده کند، اما نمایش خیره کننده بازی هایی همچونWatch Dogs  و برخی عناوین فوق العاده دیگر سرپوشی بر این کم کاری Sony گذاشته و باعث شد تا این کمبود زیاد هم احساس نشود. قطعاً با انتشار این بازی در سبک ماجرایی یک گام به جلوتر حرکت خواهیم کرد.

سبک: Action/Shooter/Third-Person/Modern
سازنده: Ubisoft Montreal
ناشر: Ubisoft
پلتفرم: ps3

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما از کدام برند موبایل استفاده می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 143
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 506
  • بازدید ماه : 1,327
  • بازدید سال : 11,436
  • بازدید کلی : 84,663